lørdag 20. juli 2013

Tema artikkel Juli: mange bilder

Da er det tid for en liten tema artikkel.

Det er mange typer bruk av bilder som er på loer for tiden. Enten det er protrett, bilde av favoritt sko eller bilder av en historie som skal skal scrappes, så er det en historie som skal fortelles. Når jeg skal fortelle noe gjennom en lo, er det noen ting som er viktige for meg. Det er dato, skrevet historie og flere bilder som forteller noe.

Det kan feks være fra en ferie, en fest, trampoline hopping, favoritt ting eller rare grimaser. Felles for disse er at det er fra samme tidsrom og samme historie. Da er det enkelt å bruke mange bildere for å dokumentere og ikke minst få frem historien.

En annen måte å få med flere bilder på er å bruke fra forskjellige tidspunkter. Feks et bilde fra hver måned det første året, gravid bilder måneder for månede eller en annen type utvikling. Mange måter å se dette på.

Hver gang jeg ser kort med flere stempeltrykk, gjerne lag på lag, blir jeg imponert. Det finnes så masse forskjellig til å sette sammen. Dette er jo magnolia kjempe gode på. Du finner magnolia stempel trykk i scraphaug butikken.


Så nå håper jeg dere blir inspirert og prøver dere på dette!

Her er litt inspirasjon fra DT.

DT Marit




DT Jorunn Elin






Dere har ennå litt tid til å delta i juli utfordringen, vimpler.
Innleverings frist for den er 31 juli.
Den finner dere her.

Hilsen Dt teamet





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar