torsdag 2. mai 2013

[ Nye] designere hos Scraphaugen

Etter å ha vært litt underbemannet på designersiden de siste månedene, så har vi nå den store glede av å presentere 3 nye damer her i designteamet til Scraphaugen. Skjønt ei dame, Elisabeth Helland, var med i teamet vårt i Scraphaugens spede begynnelse :)
Vi gleder oss til å se hva disse damene kan trylle fram til oss.


Her er hva de sier om seg selv:


[ Elisabeth Helland ]

Jeg heter Elisabeth, er 35 år, gift, har tre barn og vi bor i Vest Agder. Barna mine er i bunn og grunn årsaken til at jeg begynte å scrappe da jeg var gravid med eldstejenta som er født i 2003, og når jeg 2006 fikk tvillinger så "tar det ingen ende" på hva som skal/kan og må scrappes - heldigvis!


Jeg har nok en relativt blandet stil, men er nok litt clean/simple, holder meg på "trygg grunn", men liker likevel å leke på nye områder. Noe som "kjennetegner meg" er at jeg for det meste må ha med meg journaling på den ene eller andre måten. Er generelt ikke opptatt av hva som er "hot-or-not". For det meste scrapper jeg LO'er i str 12x12 og surrer meg innom andre formater dann og vann.

I bloggen min www.elisabethsscrappeblogg.blogspot.com finner man litt om ting og tang, men for det meste scrapperelatert.

Nå gleder jeg meg til å -forhåpentligvis- inspirerer andre, og å selv la meg inspirere :o)









[Marit Landsverk]


Jeg heter Marit Landsverk og kommer fra Sørlandsbyen Mandal. Her bor jeg landlig sammen med min mann, våre 2 jenter og 4 katter:) Jeg jobber til vanlig på skole og SFO. Hobbyene min er scrapping og foto, to ting som passer bra sammen:)


Jeg begynnte å klippe å lime da jeg var 13-14 år og siden da har det gått slag i slag. For ca 6 år siden laget jeg min første lo i 30x30. Det var da sider med venner og ferier. Nå er det bilder av barna som blir scrappet. Det går da mest i hverdagsbilder, og jeg har alltid en liten historie med. Jeg har ikke en egen scrappestil, scrapper det jeg har lyst til og ikke minst etter hva som passer bildene. Men noen ting liker jeg jo bedre enn andre. Mist, tags, bling/perler, hyssing og stifter blir flittig brukt. Farger er flittig brukt;)





[Tone-Lill Angelskår]

Jeg heter Tone-Lill er 44 år og jobber som frisør og har nok alltid likt å være litt kreativ innen form og farge og har holdt på med lim, saks og papirer siden jeg var liten.

Jeg er oppvokst i Arna/Bergen men har vært bosatt i England siden 2006.

Det er nok mest bilder av ungene jeg scrapper. Har en gutt på 18 og jente på snart 12 og synes det er en fin måte å bevare minner på.

Jeg har nok ingen spesiell scrappe stil, men liker å prøve ut nye ting. Er nok svak for farge rike prosjekt og liker å bruke gesso, mist (Dylusion og TA Glimmer mist) og acryl maling på LOne mine. Liker også å bruke ikke scrappe relaterte elementer på sidene mine. Det kan være alt fra spiker og skruer til korker og buttons, skjell og steiner og andre morsomme små ting jeg kommer over.

Jeg ble introdusert til scapping for ca 3 år siden, før det laget jeg kort, men det blir ikke så mange av dem nå. Noen tags blir det også nå og da og noen ganger bruker jeg de på LOne mine.
Inspirasjon finner jeg for det meste ute i den store bloggverden. Det er så mange dyktige og kreative damer( mest damer ialle fall) der ute, og veldig mange av dem er fabelaktige norske kreative sjeler.

Så nå gleder jeg meg til nye oppgaver og bli en del av Scraphaugen sitt fantastiske team.


Happy Scrap Alle sammen


Klem fra Tone-Lill

2 kommentarer:

  1. Velkommen skal dere være alle sammen.
    Gleder meg til å jobbe sammen så flinke og kreative damer

    DT Jorunn Elin

    SvarSlett
  2. Velkommen til Scraphaugen :-)
    Gleder meg til å følge dere alle sammen :-)

    SvarSlett