onsdag 26. september 2012

Fargecupen del 7

Heisann alle sammen.

Da var vi jammen kommet til del 7 av Fargecupen og da var det min tur til å legge ut oppgave.

Først må jeg bare så at jeg synes det er flott med all deltagelsen i cup'en så langt, og så utrolig mye flott som blir presentert.

Fargene jeg har valgt er ganske sterke kontraster til hverandre. Den ene representerer renhet og uskyld, mens den andre representerer stil og eleganse. Men den kan også forbindes med sorg, lidelse og død, mørkhet og tomhet.

Så da forstår vel de fleste at denne gangen vil vi se sort og hvitt. 



Her har jeg laget en flaskeholder og tilhørende kort til ei som fylte 70 år. 

På dette har jeg brukt:

Mønsterark - husker ikke
Kartong - Sort, hvit og grå bazill
Blomster fra Storyteller
Metallramme - Panduro
Dekorbånd 
Tekst stempel fra Stempelglede



Oppgaven er som de foregående; Du skal scrappe noe valgfritt; LO, kort, altered, ja hva du vil, men "produktet" må være sort og hvitt. Det vil si at hovedinntrykket av det du skal lage må være sort/hvitt. 
Du kan enten levere i forum, galleri, blogg eller alle steder ;)

Oppgaven har en ukes frist, slik at denne oppgaven må være innlevert innen 03.september kl 21.00.

Alle bidrag presenteres i blogg etter hver runde med en avstemning.

Det er åpen avstemning, hvor det selvsagt ikke er lov til å stemme på seg selv eller på uærlige måter ;) De tre med mest poeng får 6, 4 og 3 poeng for henholdsvis 1,2 og 3 plass. Øvrige deltagere får 1 poeng. I tillegg vil det være en rangering foretatt av designerne. Disse to avstemmingene vil bli lagt sammen. Poeng oversikt oppdateres fortløpende etter hver avsluttet avstemning.


Da gjenstår det bare å si; LYKKE TIL med den 7.utfordringen i Fargecupen :-)

Klem fra DT-Line


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar