fredag 9. mars 2012

Siste del av retropakke

Da er tiden kommet for siste del av retropakken noen av oss designere fikk. Til nå har dere fått sett lekre LOer og flotte kort. Nå for tiden er jo selve retrostilen litt anderledes en mye av de andre stilene vi finner blandt annet i interiør og klær. Altered vil si noe litt anderledes, så nå er tiden kommet til at du får se noe annet en vanlig firkanta utformet kort eller LO. 

Her er bidragene til siste retroartikkel i denne omgang:


DT-Guro har laget en gavepose:



Malen til denne gaveposen finner dere i adventskalenderen 2011.


 
DT-Hege har laget to bidrag; Først ut er en blyantholder


Her er det Hege selv skriver om holderen:
"Til 3. del av retroartikkelen har jeg laget en blyantholder, som datteren min skal få og ha på skrivepulten sin.
Utgangspunktet er en maisboks som er godt vasket i oppvaskmaskinen, og så er det pyntet.
Fra pakken har jeg brukt mønsterarket Daydream fra Sassafrasslass og en mørk rosa blomst.
I tillegg har jeg brukt gul og hvit hyssing, brads fra Making Memories.
Stempelet jeg har brukt er et Magnolia-stempel fra Scraphaugen og det heter Sweet Crazy Love. Jeg har fargelagt med Pro Makers og så tok jeg på litt stickles - Frosted Lace - på blusen og rosa."


Hege har også laget et tråsnellekort;





Dette sier Hege selv om dette flotte kortet; "Med så mange flotte retroark så måtte jeg bare lage et tråsnellekort også, og disse synes jeg er kjempe fine :-)
Det ble et bursdagskort denne gangen.
Fra pakken har jeg brukt mønsterarket Hope fra Crate Paper og en grønn blomst.
I tillegg har jeg brukt en tråsnelle (selvsagt *lol*) som jeg har kjøpt på en lokal caf/butikk, hyssing, dekorkroner i gull og gratulererstempel fra Kort & Godt."



DT-Linda har laget en vinflasketag;




Her er mønsterark, svarte blomster og firkantbling brukt fra pakken vi fikk fra Ann Therese. Ellers har jeg brukt en doilie, tickets og snurreblomst. Stempeltrykket er fra Kenny K fargelagt med Distress Ink.

Da håper vi at det er noen som har latt seg inspirere gjennom våre artikler om retro. Om du har laget noe etter å ha sett våre innlegg eller blitt inspirert, blir vi utrolig glad om du legger igjen en kommentar i bloggen.

Klem fra DT-Linda

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar