lørdag 10. mars 2012

Impulsutfordring mars

Hei og hopp!

Som mange vet har Scraphaugen en månedskonkurranse som vi kaller Scrap Eventyret. Denne utfordringa kommer den 1. i hver måned, og da har man hele måneden på seg til å levere bidrag.
Vi har lyst til å utfordre dere mer, og det gjør vi med en utfordring som kommer den 10. hver måned. Denne utfordringa har en frist på 10 dager, og derav navnet impulsutfordring. Det blir litt mer impulsivt det meste om fristen er kortere.

Utfordringa for mars lyder:

* vi vil se die(s) fra Quickutz
* fargen lilla må være framtredende

Og altså; frist for innlevering er 20. 03.2012 kl. 23.59.
Forøvrig finner du reglene våre for Scraphaugen sine utfordringer i sidebaren på høyre side.


Før du får se lekre inspirasjonsbidrag fra DTerne, vil vi vise deg hva som er den flotte premien til utfordringen:


Så over til inspirasjonsbidragene designerne har laget.


Her kommer Line sitt bidrag:

Til denne artige utfordringen valgte jeg å lage et lag på lag kort. Inspirasjonen til dette fant jeg hos http://mariannespapir.blogspot.com/2012/02/lag-pa-lag-kort-med-sugar-nellie.html Motivet er fra Mo Manning som jeg har fargelagt med Promarkere. Jeg har valgt kartong i forskjellige lilla farger og stanset ut med Spellbinders. Mønsterpapiret er fra Maja Design. Blomstene er fra kort og godt og sommerfuglen er stanset ut med QK. Jeg ønsket å prøve meg på noe nytt til denne utfordringen, siden det også er mitt første DT oppdrag hos Scraphaugen. Og jeg gleder meg masse til fortsettelsen.
      


Her er et bidrag fra Ann Therese:
   
Hjerteboks laget etter mal med lilla bazzill og mønsterark fra Fabscrap. QK hjerte dies.



Tone sitt bidrag:
Mitt bidrag til detaljutfordring lilla og qk :)
Jeg har brukt:
- glimmermist
- stempel fra kort og godt
- QK stjerner
- punchinella
- embossingpulver
- washi tape




Bidraget til Hege:
  
Til denne artige detaljeutfordringen som Linda laget hadde jeg planer om å lage en tag, men som så ofte før, så blir resultatet nesten alltid noe annet enn planlagt *lol* Så jeg endte opp med et kort :-)

Jeg har brukt to forskellige lilla Bazzill, mønsterark fra Fabscraps "High Tea Purple Floral", stempel fra Mo Manning "Mommy", tekststempel fra Kreativ Hobby, QK- dies: photo corner, osteklut, svertet kantene me chestnut roan, bling it fra Making Memories, fargelagt med Pro Makers.



Linda sine bidrag

 





På de to LOene er det brukt kvit Bazzill, lilla Bazzill i forskjellige fargetoner og overflater, blomster , bånd, kleslappe, osteklut og halvperler. Av Qk, så er det på den første LOen brukt julekuler, bølgekant over bildet, tittel, grein, tekst og tulipanene i blomstersammensetninga. (Det er den diesen som er en del av premien.) På den andre LOen er tittel, snøkrystallbord og panel under bildet trykt ut med Qk.




 
På de to kortene er det brukt Bazzill i forskjellige lillafarger og et mønsterark. Ellers er det brukt bånd, mettalteip, mesh, embossing, halvperler, chipboard behandla med UTEE, charms, stempeltrykk fra Kenny K. fargelagt med Promakers. På det første kortet er lykta, gratulasjonstagen, panelene inni kortet trykt ut med Qk. På det siste kortet er Qk brukt for å lage hjørnene, rammer, tagen med gratulerer og paneler.

Da håper vi du har latt deg inspirere så mye at du får lyst til å delta i utfordringa vår.

Klem Linda




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar