torsdag 22. desember 2011

22. desember

Nå nærmer den store dagen seg med stormskritt - og noen, inkludert med seg, er litt sent ute med de siste julegavene. Mest fordi jeg ikke vet helt hva jeg skal finne på. En løsning for meg ble å scrasppe en sjokoladeskee. Syntes det var litt snaut å gi "bare" sjokolade, men når jeghar fått "fiffet den opp" litt, synes jeg det ble bra ;)
Veldig enkelt og veldig fort gjort:



Jeg har brukt arket "mathilde" fra 3ndy som jeg har forelsket meg helt i.Synes de hjertene er så søte og "julete" uten å bli for mye. Jenta har jeg klippet ut fra 3ndy sitt "julie".

På god jul stempelet har jeg sprayet med walnut gold glimmermist og gnidd blekket litt utover med fukten fra misten.
Blomstene var i utgangspunktet helt hvite, men etter en runde med red velvet glimmer og litt glitterlim på machet de arket.
Kvistene har jeg stanset ut med punch og påført litt hvit dabber, mye pearl glimmer og litteranne glimmerlim. Lykke til med siste inspyrt i juleforbredelsene!

~ Kjersti ~


1 kommentar: