søndag 6. november 2011

Pink Power fortsetter hos oss.....

Grunnet litt teknisk trøbbel har det vært litt opphold i Pink Power her inne, men nå kommer det en oppdatering. Minner også om utfordringen vår.

DT Hege ST

2011

Synes dette Prima-arket er så flott og detaljert i seg selv, så jeg ønsket ikke å skjule så mye av dette arket På denne LOen har jeg kost meg med å bruke Prima-produkter.

Prima - "Firefly" og "Feuille"
Bølgepapp
Kort & Godt - perlepynt
Prima - Say it in Crystals m/blomster
Prima - flower
Prima - Alphabet stickers
* Alle produktene er fra Scraphaugen.


Russekrav 2011 (dobbel-LO)


Jenta mi var rosaruss i barnehagen nå i vår, og det har jeg selvsagt dokumentert Så her på denne dobbleLOen har jeg en konvolutt som inneholder en liste med russekrav og selvsagt russekortet hennes.

Majadesign - Sommartider
Scraphaugen -blonde og fløyelsbånd
Martha Stewart - puncher
Photosignatur-penn
Scraphaugen - perletråd (kort & godt)
Pink Paislee - fashion script
Kuttut - jentecharms
Adorn it - Tiny Simple Sandra
Div - blomster, stiftemaskin, konvolutt og prima-emballasje






DT Guro

Etter å ha vært til familiefotografering har det blitt mange LO'er fra den stunden. Her har jeg scrappet samme bildet to ganger, men de ble veldig forskjellig. Dette bildet synes jeg ble artig, min gamleste gutt var helt imot at fotografen skulle ta bildet av kysset, og øynene hans forteller at dette er litt flaut.
Gode minner å ha på veggen.







Håper du ble inspirert av de lekre Loene fra våre flinke designere. Og du rekker konkurransen vår fint enda, med fristen til i kveld ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar