torsdag 3. november 2011

Farsdag

Farsdagen nærmer seg .....

Da fedre ble til
var tanken ganske klar.
For fedre har noe i seg
som ingen andre har.
De øser av sin omsorg
og deler alt de vet.
De viser deg at livet
er håp og kjærlighet.
Derfor har vi fedre
og dersom du spør meg.
Den beste far i verden
det er nettopp DEG!
( Funnet på scraphaugen sitt inspirasjonshjørne)

DT Hege ST har scrappet et farsdagskort



Materiallista på kortet til Hege er:

Mønsterark - Papirdesign
Bazzill - offwhite
Jenni Bowlin - tickets
Osteklut
Magnolia - stempler
Glimmer Mist - Turquoise Blue
Panduro - skruebrads
Adorn it - tiny chocolate
Marvy Uchida - punch
Embossingpulver - gold
Kuttut - charms
Chipboardpil
Fargelagt med kritt.

Og teksten er fra "inspirasjonshjørnet" her i foru

Jeg, DT Guro har scrappet en LO av pappan min. For meg har dette vært et spesielt år, da pappan min fikk jobb i militæret og fikk jobb i Afghanistan som postmester. Nå har året han har vært borte snart gått og alle her hjemme gleder vi oss til å få han hjem for godt i slutten på januar.

Materiellista mi er:
Mønsterark fra Vibeke Spigseth Rough and sweet.
Rester fra Screen prints brickwall og hambly
Tags
QK dies - tre
Charms og bånd - kjøpt til Ann Therese.

Hilsen designer Guro 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar