tirsdag 5. juli 2011

Designpakke mai

Det er nok på tide å vise hva min designpakke for mai inneholdt, og noe av det jeg har laget ut av pakken.

Jeg har fått litt sansen for å lage kort, og gjør nå mer av dette enn å lage LO'er. Denne gangen ble det to kort og en LO.


Først et bilde av hva pakken inneholdt:
Mange fine mønsterark, og noe stæsjh.

Det første jeg laga var dette kortet.

Fra pakken har jeg brukt mønsterark, pom-pombånd og charm. Ellers er det brukt hvit Bazill med dotter, puncher fra Martha Stewart, blomster, pyntenål, blad og glitterlim. Teksten er et stempeltrykk.

Så ble det en LO av mine to gutter og søskenbarna deres.


På denne Lo'en er det brukt mønsterark, tags og pom-pombånd fra pakken. Ellers har jeg brukt grå Bazill, bølgepapp, søm, brads, charm og fastener. Klokka og tannhjulene er trykt ut i kork med dies fra Tim Holtz. Tittelen er fra Qk, Stardust. (og bokstaven "n" har jeg greid å sette opp-ned! :) )

Til slut ble det et nytt kort.



Denne gangen ble mønsterark og perletråd brukt fra pakken jeg fikk. I tillegg har jeg brukt gul Bazill, bånd, blomster, glitterlim, puncher fra Martha Stewart, stempeltrykk fra Sugar Nellie fargelagt med Distress Ink, og stansa ut med dies fra Spellbinders.

Håper du likte noe av det jeg har laga. Klem fra Linda


1 kommentar:

  1. Kjempeflotte kort og LO du har laget av pakken.
    Så stilig bilde du har brukt på LO-en:)

    SvarSlett