fredag 20. mai 2011

Pakken i April og Mai

Hei alle sammen!

Nok en lekker pakke fra Scraphaugen har ankommet. Den var liten og veldig, veldig søt. Her er den:























Jeg valgte å lage en LO og to kort. Alt av materialer er fra Prima og Kort &Godt og alt kan kjøpes hos Scraphaugen. Så har jeg brukt en del fra eget lager også og noe av det får dere også tak i hos Scraphaugen.

























På denne LO har jeg scrappet et bilde av min farfar som jeg aldri har møtt. Det er et gammelt bilde med masse nostalgi. Jeg har brukt de små mønsterark fra pakken og perlebåndet og den lille blonden. Det andre har jeg brukt fra mitt eget lager og det er Spellbinders stjerner, prima blomst, blonde fra nettet, scrappers floss, Thickers, Tim Holtz filmstripe og minialfa fra Billie Jean.
















Så to 6*4,5 " kort.
På ballerina kortet har jeg brukt perlebånd og perlesnor fra pakken, mønsterark fra Inkido, ballerina og kakeserviett er stanset ut på Marianne Dies. Hvit bazzil i bunn.

På det andre kortet har jeg brukt blonden, mønsterark og klippegutt fra pakken, alt fra Prima. Sommerfugl punch fra Martha Stewart og litt perler. Kakeservietten er stanset ut på Marianne Dies. Bazzil Craft i bunn.

Takk for at dere titter! Håper det var til inspisrasjon og glede.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar