lørdag 2. april 2011

Designerpakken for mars

Her er alt det flotte som var i pakken.
Arka som var med passet ypperlig til kort
og jeg forelsket meg helt i disse.























Dette utklippsarket fra 3ndy papir var min favoritt, ofte synes jeg det er
vanskelig å finne stempeltrykk som passer på kort til voksne
damer, de blir ofte for barnslige, men motivene på dette
arket var perfekt til dette:
















Motivene fra dette arket har jeg brukt på disse 3 korta,
bakgrunnsarka er de andre flotte arka fra 3ndy papir:






































































Mønsterarket på dette kortet var så flott at jeg ikke trengte å skjule
arket med så mye pynt. På motivet i mønsterarket har jeg brukt glitterlim:























Til slutt ble det et "mannekort" hvor jeg har brukte de stilige
chipboard-bordene fra adornit:
























Hege Sinnes:)

2 kommentarer:

  1. Så nydelige kort du har laget :):)

    SvarSlett
  2. Så flotte kort! Kreativ med stæsj også!
    Hilsen Monika

    SvarSlett