torsdag 31. mars 2011

Designpakke -Mars





Vi designteamet fikk en flott pakke fra Ann Therese,her var det masse å gå løs på. Jeg tenkte at her måtte jeg få bruke alt. Dette synes jeg har klart også,om ikke på en og samme LO.


Jeg fikk så masse inspirasjon at jeg fikk til mange LO og et kort.


Her får dere først se hva vi fikk utdelt:



















På denne LO ble jeg inspirert av fargene på bilde:


















På disse LOen var det nok det å skulle bruke det turkise bordene som inspirerte meg.






































Mønsterarkene fra 3andy er jo bare så lekre:




















Jeg prøvde meg også på en LO med turkis og aprikos,farger jeg sjelden bruker sammen:



















Et kort der jeg brukte glimmer mist på blomstene jeg fikk i pakken:


















Sender en stor takk til Ann Therese som ga oss masse fint!


~Kristin ~

1 kommentar: