onsdag 8. desember 2010

8. Desember -pynta vinflaske

Ei vinflaske kan være en fin nok gave i seg selv. Men med litt enkel pynt, blir det raskt en flott gave å ta med. Enten du skal på venninnebesøk, skal i selskap og trenger en vertinnegave, eller bare vil gjøre noen glad!
Monika:
Her er min vinflaskelapp! Laget med en Qk bord dies, denne kan selvfølgelig lages av en annen bord enn den jeg har brukt her. Så har jeg laget en tag og en liten lapp som jeg har stemplet en liten julehilsen på. Den gjør seg ekstra godt med embosset gull på, som jeg ikke hadde for hånden da jeg laget den. Pyntet med forskjellige snøkrystaller og roser, litt bånd og vips! Den lekreste flaskepynt.






















Linda:
Jeg har laget to vinflasker. Har brukt litt papir, bånd og roser som jeg fikk fra julepakken som kom fra Scraphaugen. Har også brukt et bilde i gammel stil på den ene vinflasken, og noen vinylbokstaver.
































Ha en flott 8. desember og en flott førjulstid! :o)

-Linda-

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar