lørdag 4. desember 2010

4. desember

Vi i designteamet har vært så heldige å få en pakke fra Scraphaugen med masse lekre juleark og annet jule-snacks!
Kjersti og Inger Synnve har laget julekort av disse arkene som de håper å inspirere dere med i dag ;)

Kjersti:
I år har jeg virkelig ikke mye tid å bruke på julekortene, så disse lekre arkene fra 3ndy hvor det bare er å klippe ut motiver passer meg veldig bra.
Jeg tenkte at det nok kunne være flere enn meg som har dårlig tid, så jeg ville vise hvor enkelt jeg synes det kan gjøres med disse lekre mønsterark som er kommet nå.
Feks dette arket her fra Ladybug&&friends; lim det på en kartong og stempe god jul, vips ferdig;)
(god jul stripen er fra 3ndy)






Inger Synnve:
På disse kortene har jeg brukt kun brukt hvit og java bazzil samt kraft kartong og mønsterark fra BG og ladybugs and friends:





Her har jeg har stemplet opp på diverse mønsterark og så har jeg klippet ut og limt det oppå orginal stemplet for å få 3D effekt.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar