fredag 29. oktober 2010

småbarnstid/babytid

Jeg fikk i oppgave å lage en oppgave om babytid og småbarnstid. Dette kunne bli ett problem for meg pga min gutt har passert 15 år he he he så her er det dårligt med babybilder av ham :) Men jeg er så heldig at jeg har noen gode venner som jeg får låne bilder av deres barn, så her kommer det ett par LOèr av Sofie :) Jeg har kombinert bruk av glimmermist og bølgepapp og søte babybilder for å vise at bølgepapp og kan brukes på søte ting og ikke bare på barske mannekort eller typiske gutte LOèr



så er jeg så heldig å ha noen flotte hjelpere i teamet hos scraphaugen. Så de har laget noen flotte kort og LOèr for meg:) Tusen takk skal dere ha :)

Hege  Stensrud Thronæs sin flotte LO
Bazzill - rosa
3ndy Gudrun Loennecken (mønsterark) - "Søtt"
Bølgepapp
Glimmer Mist - Pink Bubblegum
Prima - glassranke og say it in Pearls
Tilda - rosa bånd
Scraphaugen - offwhite bånd (prima?)
Making Memories - rub-ons mini
KuttUt - gyngehest
Blomster - ukjent
Lakkpynt laget selv for en tid tilbake.

 Har hatt dette bildet av Signy Eline lett tilgjengelig i 5 år, for jeg visste at en dag skal jeg få scrappet det :-) Hun er ikke mer enn 3-4 uker gammel da dette bildet ble tatt, og hun var veldig sterk i nakken sin.

Dette er ett av mine favorittbilder fra jenta mi var nyfødt :-)




her kommer bidragene ifra de andre Designerne:den første LOèn er Kjersti sin:så kommer Hege sitt kortså Gunn Elin sin LO og korttil slutt kommer en invitasjon til dåp. det er mammaen til Sofie som har laget det. 

Bildet er av Linus da han var 3 mnd. Arkene er fra pion design. Blomstene er stort sett fra prima og metall tagsen er fra Tim Holtz.





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar