onsdag 1. september 2010

Kort og LO konkurransen for September!

Da er det duket for Septembermåneds kort og LO konkurranse. Siden det går mot høst vil jeg se LO med høstens farger. Gul, grønn, oransj og brun skal være representert og minst to av fargene. Hvor mye og på hva er opp til deg. Jeg vil også se minst ett løvblad!

Frist for innlevering er torsdag 30. september kl 2359

Her litt inspirasjon fra oss:



















Siden jeg selv ikke er noen kortlager og bruker minimalt med stempler og stempelteknikker håper jeg dere er noen resere på å lage kort UTEN stempeltrykk. Jeg trenger masse inspirasjon så håper mange blir med på denne!

Altså, lag et kort UTEN stempeltrykk, enkelt og greit!

Frist for innlevering er torsdag 30. september kl 2359

Litt inspirasjon fra oss:



















Lykke til!

1 kommentar: