lørdag 26. juni 2010

Stafettpinnen

Så var det min tur til å motta Stafettpinnen.
Den var fra Kjersti og lød som følgende:
"Jeg lengter etter sol og sommer, og jeg vil se en skikkelig SOMMER LO!
Med friske, glade farger. YES!
GULT må være representert.
Hvor mye bestemmer du :-)
Alt annet er fritt :-)
Lykke til, gleder meg til å se resultatet! Kjersti"

Herlig, ikke noe problem, tenkte jeg :-)
Men da jeg satt på scrapperommet mitt, så stoppet alt plutselig opp!!
Etter å ha lagt til og tatt bort papir, stæsj og bilder noen ganger, så falt valget på dette:

Jeg har brukt:
My Mind`s Eye: "Cute"
Glimmer Mist: Sunflower, Peach Delight og Turquoise Blue.
Martha Stewart puncher sommerfugl og gjerde.
Blå dymo.
Thickers: Lullaby.
Boblestempel: Anita`s (stemplet med Distress Ink - Broken China).
Karen Foster: Scrapper`s Floss Green.
Div. gule knapper og brads.

Jeg sender stafettpinnen videre til Kristin :-)

3 kommentarer: