søndag 30. mai 2010

Velkomstpakke fra Ann Therese

Som ny designer for scraphaugen, fikk jeg en velkomstpakke fra Ann Therese. Det var med spenning jeg mottok denne og fant masse lekkert i pakken min. Jeg vil nå vise dere de fem LOene jeg har laget av det jeg fikk.

Nuss mamma Nuss. Bildet er av meg og min gamleste sønn som er tatt til FAME når han var 18 måneder. Et bilde som betyr veldig mye for meg.

Bazzill: Hvit
Mønsterark: 3andypaper- Sunny days
Gul dabber maling
Felt stems ornements en feutre
Rubons fra Basic Grey og Jim Holtz
Prima blomster og bling
Nål ukjent

Denne LOen kom fallende når jeg så det flotte mønsterarket fra Prima. Også et bilde som betyr mye for meg, morfaren min og sønnen min Joachim.

Bazzill: caffe latte
Mønsterark: Prima: Flirty little secret: Memoris
Felt stems ornements en feutre
Rub ons: Cherry Arte-Dragon Dreams White
Prima flowers
Blonde fra Ann Therese
Bølgepapp, billett, perler ukjent

Joachim som prøver dykkerutstyret av onkelen sin, vil han gå i Gakkis (onkel) sine fotspor?

Bazzill: hvit dots med scalloped kanter
Mønsterark: Prima: Flirty little secret: Flamboyant
Dabbermaling: Rød, svart og blå
QK figurer fra alfabetet Relax
Thikers fra American craft


Et bilde som er tatt av søsteren min, på ferie til tanter, onkeler og morfar hjemme i Tresfjorden ved elva.

Mønsterark: Adornit, Hambly overlay med ugle
Thickers: Chit Chat, Adornit- Stickers
Felt stems ornements en feutre
Rub ons fra Crate Paper
Lite ark med roser fra Ann Therese
Rosa netting- ukjent
Thiket fra Jim Holtz
Bånd fra Ann Therese
Perler ukjent

Et bilde som jeg fikk til jul av en venninde av mamma, her er jeg ca 6 måneder gammel på mamma sitt trygge og gode fang.

Bazzill: vinrød
Mønsterark: Prima: Angelique Collection: Cherub, både fra og bakside
Rubons: Basicgrey
Blonde fra Ann Therese
Prima: blomster og bling
Engler, bølgepapp ukjent
QK alfabet:Santa's Workshop mini Album kit

Blir glade for kommentarer, og takk for at dere leser innlegget mitt. Guro

4 kommentarer:

  1. så mange flotte LOèr du har fått laget:)

    SvarSlett
  2. Mye flott du har klart å lage av pakken!

    SvarSlett
  3. Så flotte resultater av pakken!!!
    "Gakkis"-LOen var bare knall!!!

    SvarSlett