onsdag 12. mai 2010

17 mai

HIPP HURRA FOR 17. MAI!

17. mai er vi så glad i morro vi har fra morgen til kveld (...)

17. mai nærmer seg med storskritt. Alle håper vi vel på skinnende sol, glade barn, tog, is og nasjonalsangen. Vi i designerteamet vil gi dere litt inspirasjon til å scrappe de flotte 17. mai bildene dere tar på nasjonaldagen vår.
Eneste kravet vi hadde da vi skulle scrappe LO'ene var at det skulle være rødt på dem. God fornøyelse!

Monika



Hvit, blå og rød Bazzil
Martha Stewart bordpunch
Prima bling
En journaling tag fra Elles Studio
Sort Gel Pen
Tittelen er stanset ut av QK Grand Diesel og Holiday

Jeg har laget tre forskjellige rosetter. Den første litt røff ( ikke så lett å se men den er rufset opp og skrukket osv.), den andre mere pyntet stanset ut av Spellbinders, og den siste er laget av muffinsformer, fire stk i lag. Farget med glimmermist fra Tattered Angel og rufset opp skikkelig men desverre ble de flate igjen i scanneren. Rosene er scrap fra mamma. Div bånd og brads og Bazzil i rødt, hvitt og blått.




Inger Synnøve



dette har jeg brukt på min LO:
kartong: lys kraft
mønsterark: prima "firefly" ,DCWV "mainstreet", så har jeg brukt to spesial ark,1 med offhviteblomster(blankt) så ett brunt med prikker.
blomster : ladybug, roser og frøbærerer ifra Kort og Godt
offhvite blonde ifra Kort og Godt
og mye søm rundt og rundt

Hege



Her er jenta mi i finstasen på 17. mai.

Jeg har brukt hvit bazzill, bølgepapp, knapp, hyssing, pom-pom bånd, soppene er
klippet ut fra et mønsterark, foam thickers og chipboard thickers fra american crafts,
alfabet fra qk trykket ut i mosegummi og blonder fra kort og godt, har brukt rød stempelpute
fra memories.

Gunn Elin



Hvit bazzil,sassafras, Rød pompom, hjertene husker jeg ikke, Stjernestempel fra StudioCalico, StazOn jet black, mulberryblomster, GlimmerMist moonlight, blue skies og scarlet.



Mønsterark fra BasicGrey og Prima, thickers, blonder, bølgepapp, tag, RubOns fra StudioCalico, mulberryblomster, scarlet GlimmerMist og de svarte metallblomstene husker jeg ikke.

Linda



Jeg har brukt Mønsterark Devonshire Collection fra Kaisercraft og Abbey road fra My mindts eye. I tilegg har jeg brukt rester av et 17. mai ark, bølgepapp, swirl og hjerte fra Riff Raff, sommerfugl fra K&Company, rød blonde, biletter, blomster og en serviett. Bokstavene er noen gamle chipboards bokstaver. Har med noen bling og en sløyfe også, glimmermist er brukt på servietten.

Guro

Jeg og minstemann som venter på at toget skal komme med musikk, glade barn og russen.



Jeg har brukt hvit bazzill, mønsterpapir fra 3andy der jeg har klipt ut skyene og endene, bølgepapp, blonde, prima perler og QK alfabetet Santas workshop.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar