søndag 8. november 2009

PRIMA - ark med ferdig søm

Vi har hatt designertreff i Lørenskog nettopp. Vi hadde det veldig gøy, og fikk scrappet MASSE.

Ann Therese hadde tatt med noen utfordringer til oss, og disse lekre prima arkene med søm var en av de:)

Alle hadde forskjellige løsninger!

Kjersti:

Jegsynes disse arkene er rett og slett nydelige! Og kutte i de er for meg utenkelig, så jeg har valgt å bruke det som hel bakgrunnsark og eneste mønsterark.

Marealliste:

Prima- Art Stiches- Little Garden

Prima- Alphabet Stickers- Cream

Prima- Painted Ladies- Turuoise

Prima- Flutter Vines- Blueberry

Prima- Gallery Roses- Pierre

Prima blonder

Adornit ruboms


Katrine:

Kutta opp arket da jeg ikke er glad i å bruke hele mønsterark. Brukt qk alfabet oatmeal og trykket ut i foam, thickers, Og mini marks Rubons. Datostempel og en blonde. Til slutt satt på en rubons som pynt.

Linda:
Dette arket fra Prima var så fint, at jeg ikke ”kunne” bruke hele på en LO. Derfor brukte jeg en del av det som en stor matte under bildet, i tilegg har jeg klippet ut tre av hjertene som jeg har brukt til pynt rundt bildet. Jeg har malt rundt deler av bildet med hvit cracle paint, det ga en fin effekt og jeg syntes pynten kom bedre fram da. Jeg har også malt litt på hjertene, blomstene og litt rundt om ellers også. Matten under bildet er inket med begge farger, første oldt paper, også ytterst i kantene med Walnut stain. Jeg har også inket på det gamle papiret, som er tre deler i lag på lag over hverandre. Pynten ble som en ramme rundt bildet, derfor valgte jeg å ikke ha med noe tekst uten overskriften denne gangen.

Materialliste:

Sew Cute fra Prima

Wisteria fra Basicgrey

Distress cracle paint –hvit

Distress ink – old paper

Distress ink – Walnut stain

Bokstaver fra Adornit

Gammelt papir fra bok

Brune fjær

Blonde og en bit hvitt bånd

Blomster

Say it in pearls fra Prima


Kristin:


Matrealliste:
Prima ark
bølgepapp med cracel paint-copper
bazzil- copper og turkis dot
mønsterpapir fra creat paper
knapper
charms-hjerte
qk alfab- men type huske jeg ikke


Inger Synnøve:

Materalliste:

Prima- Art Stiches- Sweet Home

Sara Kay stempel

Prima bling og blonder


Ann Therese:


K Yogurt, stanset ut i hvit foam og farget med glimmermist

Prima blomster, blonder og perler



Matreal liste:

QK- stanset ut med glitter-ark

prima blonder, bling og blomster

treherter og pins

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar