onsdag 5. august 2009

Blå utfordring

Da jeg var på besøk i Bjugn forrige uke, fikk jeg med meg en BLÅ utfordring fra Ann Therese. Jeg fikk to bazzill, CC blue bell og blue jeans, Prima- Sign of Springs- Die Cut Paper- Breeze, Adornit- Stickers ABC- Sleek Blue, Adornit bånd og en pakke med lekre blå knapper.
I tillegg har jeg brukt bazzill dotted sandbox og glimmermist på LO'en.




Til dette kortet har jeg brukt stempel fra Sara Kay.
Jeg er ingen reser på å farvelegge med distress, så jeg har valgt en annen løsning for å sette farve på stempeltrykket. Jeg har stemplet luen og bukselappene på mønsterarket, klippet ut og limt på. Buksen og genseren er gjort på samme måte med bazzill. Skoene har jeg malt med glimmermist suede og huden med walnut gold.

Takk for morsom utfordring:)

2 kommentarer:

  1. Så utrolig herlig! Nydelig LO og kort - det stempelet var kjempesøtt! Og så smart å stemple på mønsterark og klippe ut - genialt! :) Takk for inspirasjon!

    SvarSlett
  2. Åhhh så vakkert Kjersti!! Jeg og tror jeg våger meg på Sarah Kay snart nå....

    SvarSlett